vrijdag 23 december 2011

Dag 78 De voorraadkast - plank 3


Vandaag is de middelste plank in de voorraadkast aan de beurt. 
Deze foto is van voor ik aan deze kast begon.
Wat een verschil al!! (zie dag 71 en dag 77) Dat smaakt naar meer...


Ik heb geen idee wat er achter op deze plank ligt, eerlijk gezegd.


Valt eigenlijk best mee;
aanzienlijk minder inhoud dan de vorige planken.
.

Dit is de 'over datum' groepsfoto.
Ik weet het niet hoor...die Ademvrij snoepjes bijvoorbeeld, die kun je
 toch rustig tot tien jaar na dato opeten, wat kan er nou mis mee gaan?!


En dit is de plank na 16 minuten van mijn onverdeelde aandacht.
Schoon, opgeruimd en overzichtelijk. Ik ben blij.

 
Dit klusje stond al tijden op ons lijstje: dempertjes plakken op de kastdeuren
van de bijkeuken. Meteen maar even gedaan; 32 stickertjes zitten er nu op.



Een heel ander geluid!


Ik ben tevreden. Nu tijd voor welverdiende koffie.

Groet! Nelleke

5 opmerkingen:

  1. Wat smaakt de koffie dan extra lekker, he? Heerlijk gevoel als er weer een plank klaar is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super weer !!!en ik ga mij toch meer beperken bij kleinere klussen want ik pak ze weer veel te groot aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en die pizzabodum zou ik rustig nog een halfjaar na einddatum gebruiken, eventueel wat gedroogde gist toevoegen als het niet goed genoeg meer rijst.
    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lege plank!! Zálig om daar iets uit te pakken, toch? Weer gelukt!

    Wat smaakt de koffie lekker na een kastje/plankje!

    Ik zit namelijk nu ook heerlijk te genieten van een glaasje fris... net een op-de-valreep-kastje gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!