maandag 19 december 2011

Dag 74 De schoenenkast


Het weekend was heerlijk. Ik heb genoten van allerlei
andere dingen dan schone kastjes (family-life, breien, relaxen).
Toch, vandaag had ik weer helemaal zin om mijn tanden
in een kastje te zetten.


De schoenenkast dit keer.



Deze tennisballen bijvoorbeeld, die liggen er al maanden.
 Tijd om even wat mindfullness op toe te passen.Waar horen
ze, wat zou een goede plek zijn? Niet hier, zoveel is duidelijk.
Ze gaan in de rieten mand waar de kinder-tuinoveralls in liggen.



Als je goed zoekt op deze foto, zie je die mand staan. Opeens leek het me
een goed idee om alles rücksichtslos uit de kast op de grond te mikken en van
daaruit weer op te bouwen. Het levert een shockerend beeld op, vind je
niet? Best fijn om gewoon eens te doen.


Gelukkig was de situatie na 20 minuten weer zo:








Alles weer schoon, fris, uitgezogen, afgesopt, gesorteerd
en ontdaan van schoenen die nooit worden gedragen.



Nog even dit; het heeft me jaren gekost om op dit idee te komen...
een klein schoenendoosje met schoenpoets-spullen. Hij staat
bovenin de schoenenkast. Er zit precies in wat we gebruiken
(de rest heb ik weggeknikkerd).



Tot slot nog even een close-up foto van voor en na.




Zo schoon kan een schoenenkast zijn, ALLEEN met Andy 
(wanneer gaan ze me nou eens sponsoren?!).

4 opmerkingen:

  1. haha, goed idee, ik doe alles altijd met glassex, daar wil ik ook wel door gesponsored worden. Hebben we ook wel verdiend toch? Wat weer een schone kast. En wat een heerlijke plek om te hebben! Ik wilde wel dat ik een schoenenkast had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergrote klus ;-)Heerlijk weer ruimte, gisteren kwam een vriendin na een lange tijd bij mij thuis en die was helemaal verbaasd dat het zo netjes was, ik heb haar ook nog wat inside laten zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan wel zien dat jij gisteren energie hebt gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo... da's girlpower, met een snufje Andy natuurlijk! Wat lekker zo'n opgeruimde kast zonder schoenen er tussen die toch niet meer gedragen worden. Ja soms wéét je gewoon niet wat een goede plek voor iets is... Ik schuif het soms dan maar even in een ander kastje, heb ik even tijd om na te denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!