vrijdag 9 december 2011

Dag 64 - De mappen in mijn pc.

Vanochtend vroeg ik mij af: 'Wat stoort mij nou zodanig 
dat ik er iedere dag last van heb?'



Nou ik weet er nog wel eentje. Ik erger me groen en geel aan alle ongeordende mappen in mijn pc.
Het bekende patroon zie ik ook hier: ik leg dingen gedachteloos weg en vervolgens wordt ik zwaar gehinderd door de rommel die dat veroorzaakt. Wat dan weer niet ongemerkt aan me voorbijgaat (grrr).

Omdat ik vind dat mijn computer net zo goed een kastjes is ging ik aan de slag.
Dertig minuten heb ik documenten en mappen gescand op: 
1) heb ik ze nog nodig, en zo ja
2) hoe breng ik ze op een overzichtelijke manier onder in mappen.

Mijn windows verkenner ziet er een stuk overzichtelijker uit. Hier ga ik de vruchten van plukken. Hoera!


4 opmerkingen:

  1. Hee, wat grappig, een digitaal kasje opgeruimd!! Heerlijk dat het energie geeft i.p.v. neemt nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij was m'n laptop m'n eerste kastje... Het was alleen mijn outlook, maar de stroom aan mailtjes maakte er een soort van hooiberg van. Ik heb er nog steeds plezier van.

    Trouwens wat een pláátje van een foto zeg! Genieten om daar aan te mogen zitten met je laptop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat je dat als kastje ziet.
    Ik heb gisteren naast m'n opruimklusje ook m'n favorieten eens uitgemest dus ook een 'plankje' gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze duurt bij mij weken ben ik bang, dat gaat niet in 1 dag lukken...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!