donderdag 22 december 2011

Dag 77 De voorraadkast - plank 2

Dank voor jullie beterschaps-wensen! Het heeft geholpen; vandaag gaat het
weer een stuk beter. Een mooie dag voor de tweede plank van de voorraadkast.

Ik dacht 'laat ik eens even timen'.
Start: 13.09 uur

13.11 uur - alles ligt op tafel.



13.15 uur - klaar met schoonmaken.


Dit is alles wat mag blijven. No doubts here.


Maar nu...hier ga ik eens even voor zitten: wat is dit allemaal?


Dit gaat in ieder geval weg. Het is allemaal over datum.

De les die ik hieruit trek: koop nooit ketchup in de '2 plus 1 gratis' actie van de AH.
Uiteindelijk moet ik die laatste fles weggooien. Ook wat.


Time check: het is nu 13.27 uur. Klaar!
Het duurde achttien minuten en ik heb er
(pak hem beet) 2 jaar tegenaan gehikt.

Fijn gevoel. Morgen weer één.

Groet! Nelleke

7 opmerkingen:

  1. Ja stom is dat hè: vaak valt het werk en de tijd die je er in steekt best wel mee. Dat was me eigenlijk ook opgevallen.

    Je plankje ziet er weer netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is stom hè. Soms hik je er zó lang tegenaan, dat je domweg blijft uitstellen...

    En hoe lang doe je er over... het denken eraan is vermoeiender.

    Je plankje ziet er strálend netjes uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij 2 jaar... geloof je me als ik je vertel dat het bij mij ongeveer het 5 voudige is geweest... écht waar! Ik ben zó blij met de ontdekking van jouw blog... en nu laat je nogmaals zien dat het ´m écht niet in het werk zit. Wat zijn mensen toch rare wezens, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die ketchup hadden we hier nog best willen opeten hoor! Daar krijg je niks van als het over de datum is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @moedervantwaalf

    Heb je gelijk in. Maar bij mij staat er alleen net een volle in de koelkast waar ik zeker driekwart jaar mee ga doen. Voordat deze fles van de foto aan de beurt is, dat duurt nog wel even.
    Ik geef hem maar weg aan iemand in mn omgeving. Woon je in de buurt (utrechtse heuvelrug)?

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je eenmaal bezig bent valt het heel erg mee.
    Heb vandaag niet 1 kastje gedaan maar 2 ;)

    Fijne feestdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voedselbank? Dingen die over de datum zijn willen ze bij de voedselbank ook niet hebben, maar als je bijv. een 3 voor de prijs van 2 hebt, en je hebt er twee nodig maar weet gewoon dat je er 1 gaat overhouden, is er misschien een voedselbank in je buurt waar je dat soort spullen 1 x per maand (of 1 x per half jaar) naartoe kunt brengen.

    Of inderdaad... misschien is de buurvrouw, of je moeder, of een collega er ook wel blij mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!