woensdag 14 december 2011

Dag 69 De kerstspullen...

Na het maken van een zuurkoolschotel...


Had ik zomaar een paar minuten over!

Precies een mooi moment om de kerstspullen eens uit te zoeken.
Deze foto dekt eigenlijk niet de lading; het was nogal een rommeltje
en hier was ik al even op weg.


Met een beetje aandacht wijst het zich vaak vanzelf.
Ook dit keer: de linker doosjes gaan in de bewaardoos,
alles rechts mag in de kerstboom in de woonkamer.




En dit is de bewaardoos. Hij is ontdaan van
kapotte kerstballen en vergane ornamenten.
Ziet er weer toppie uit.

Was dat nou zo moeilijk?
(Ik heb dit jaren voor me uit geschoven, eerlijk waar.)




Een warme en betekenisvolle decembermaand toegewenst!

Nelleke


3 opmerkingen:

  1. ... en is zo gepiept hè. Gelijk weer een gezellige boom. Ook een hele warme, gezellige en knusse decembermaand, samen met je gezin toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, toen hier de kerstspullen te voor schijn kwamen heb ik ze ook uitgezocht er konden wel vier dozen hup weg, er zat zoveel rommel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gek is het toch dat vooruitschuiven... maar dat is bij mij wel de oorzaak van alle "ellende!"

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!