maandag 5 december 2011

Dag 60 - Een rommelig hoekje


Vandaag is dit hoekje aan de beurt.



Eerst maar eens alle draadjes verzamelen.



Zo, die gaan naar de mand met de wolletjes
(die binnenkort aan de beurt komt).



Dit rolletje mag naar het mandje met de klosjes.



Deze kinderwerkstukken gaan weg.



Maar deze blijven. Ze zijn de mooiste van de stapel
en gaan in een doos.

Kinderwerkstukken zijn bij mij een issue...ik wil ze het liefst allemaal bewaren.
Maar het zijn er ZOVEEL! Laatst las ik een mooie tip in de Flow: bewaar
de werkstukken in een doos. Is de doos vol, maak dan samen met je kind
een schifting. Zo leren ze gelijk dat je sommige dingen houd, en dat je
andere los kunt laten.



Twee crea-boeken. Gaan naar een mooie plekje
waar ze rechtop kunnen staan.



Deze twee mappen gebruik ik vaak, ze gaan in een la die overigens
binnenkort ook op het programma staat. Ze konden er gelukkig nog
net bij, haha. Gelukkig heb ik nog 305 dagen te gaan.



De dozen mogen blijven, passen prima binnen de styling van de woonkamer.

Ziet er weer prima uit.
En dat in ...7 minuten.


7 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan weer zeg... ja grappig trouwens dat je dat noemt, dat je nog 305 dagen te gaan hebt. Het voelt ook echt alsof je alle tijd van de wereld hebt. Ik ben nu 13 dagen bezig (dus voor mij zijn het nog 352 dagen) en als ik nu al zie wat voor verschil het maakt in huis.. heeeerlijk. Nogmaals dankjewel voor het idee van een blog koppelen aan dit project. Maakt toch dat ik net dat duwtje in de rug voel wat ik waarschijnlijk zonder niet zou hebben gehad. En dan ook nog eens enthousiaste reacties van anderen... TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo leuk wat je doet! Ik vind het wel knap dat je het bij een kastje per dag kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of misschien een idee, ooit ergens gelezen in een blad, is om een foto te maken van de overige kunstwerken en ze dan wegdoen. Zo hou je ze toch een beetje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi hoekje is het zo! En dat in een paar minuten. Elke keer genieten als je er naar kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, het is nu een mooi gestyled hoekje. Ik merk dat je er van alles uithaalt wat ergens anders een vast plekje heeft en als die ook allemaal zijn gedaan, het een loop wordt ,zodat alles bij blijft... Oef... ik ben er nog lange niet... nog geen eens een vast plekje... maar de logica zie ik wel en de rest dat komt vast wel... gewoon doorgaan.

    Bijna elke dag doe ik een "kastje" en ik merk dat het aanstekelijk werkt hier... Er wordt al minder "geploft" op de grond, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien een goede tip voor de kinderwerkjes. Google eens op Jan Eleni collage. Heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!