donderdag 8 december 2011

Dag 63 De verkleedkist


Wat doet een dame wanneer ze even twintig minuten
inwerktijd stuk te slaan heeft?



Ze doet bijvoorbeeld een kastje.
In dit geval de verkleedkleren kist.



Eerst maar eens alle rode mantels en pietenpakken eruit.
Die kunnen voorlopig wel in een tasje op zolder (achter het schot).



Deze items hebben aandacht nodig. 
Er is iets aan stuk...en ik ga het maken (eindelijk).



Dit mag weg; te stuk of te lelijk.



Zo, dit voelt een stuk beter. 
En nu snel de shampoo eruit spoelen
voordat ik donkerrood haar krijg.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig toch, hoe het soms zo allemaal even tussendoor gaat? Dan lees ik reacties van mensen die aangeven geen tijd voor zo'n project te hebben. Maar als je het zo doet merk je het soms nauwelijks. En het resultaat mag er wezen hoor! Je kleur is ook vast goed gekomen. Het feit dat je 'm iets langer zou laten zitten maakt hem niet donkerder hoor, hoogstens wat intensiever (hier spreekt een kapster met ervaring ; ))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom weer super zeg! Vandaag heb ik besloten iets kleiners aan te pakken want gisteren had ik wel een mega grote klus en dat was toch niet echt de bedoeling ;-) maar het ik ben wel heel trots op mijn kast,dank je voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met je blog heb je me aangezet om nu ook eens te gaan beginnen.
    Nu de voedingen van kindlief wat meer structuur hebben heb ik ook het gevoel dat ik aan andere dingen toe kan komen.

    (nu niet te veel blogs gaan lezen maar opruimen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tijger mist een oog? groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha, dat doe ik zelf ook, 's nachts doe ik dat. Het klinkt misschien héél maf, maar dat is de enige tijd dat ik de tijd daar voor heb zonder ook maar gestoord of afgeleid te worden en de tijd dus te vergeten voor dat spulletje in mijn haren.

    Dat doe ik dan ook na twaalven om een uur of één... en dan ga ik meestal de badkamer op-/leegruimen. Ik sta er toch. Ik kan dan nergens tegen aanlopen met die prut op m'n hoofd en niemand tegen mij.... zálig en daarna ben ik zo blij, want ik weet dat ik altijd héél blij wakker wordt met van die mooie glanzende haren!

    Manlief zegt dan ook altijd weer, hé je haren zijn weer mooi! Ik ben op zich nog wel steeds blond van mezelf, alleen zó dof door de IgA... heerlijk als je haren weer mooi zijn... Je kijkt er toch elke dag naar en anderen ook...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!