donderdag 1 december 2011

Dag 56 - het file-laatje, dag 3

Vandaag had ik weinig tijd. Hoe moet dat nou met mijn kastje
van vandaag?, dacht ik tijdens het eten koken.



De knopjes voor onder de tafel, die moesten er vandaag maar
eens onder (zie laatje van gister). We hadden nog 7 minuten tijd
voordat het eten klaar was...



Ennnn...het lukte!



Wat ik geheel en al aan F. te danken heb, die met de boor snel gaatjes boorde
en de boel bevestigde. Iets wat al zeker een half jaar in mijn laatje lag, is nu
bevestigd. Hoera!

Morgen weer verder met dit laatje.
Wordt vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Nou kijk, waar je kastjeperdag al niet goed voor is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens aktiefaxie! Super, weer een klusje gedaan. Op deze manier zie ik gelijk dat ook kleine korte klusjes die werkelijk overal in huis te vinden zijn prima zijn voor dit soort drukke dagen... Ik ga gauw een klusje zoeken, een kastje is het niet geworden vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!