woensdag 15 februari 2012

Dag 106 Het sleutel-laatje.



Dank voor al jullie reacties op het behang!! Erg leuk, zoveel enthousiasme.
Even in alle eerlijkheid (want daar gaat het tenslotte om bij dit blog);
hoewel dit muurtje me vrij overzichtelijk leek zaten er onverwacht pittige
hoekjes in; uiteindelijk ben ik er 3,5 uur mee zoet geweest.

Daarom vandaag een klein (doch prangend) laatje.


Ik denk al een tijdje; 'dit moet beter kunnen'.


Kopje thee erbij. Sorteren maar.


Zestien pennen! Dat zijn er elf teveel in dit laatje.


En kijk nou, daar hebben we er nog eens vijf!
Waarom noem ik dit 'het sleutel-laatje'?!


Potloden lagen er ook bij. Fijn toch eigenlijk om tijd te 
nemen ze te slijpen; mindfull karweitje.


Het druk en sluitzakje brengt redding.
De perfecte opbergmanier voor de pennen en
potloden-voorraad. Het zakje gaat in een mandje.


Mmm... weet iemand of deze bij het oud papier kan?


Het laatje is nu schoon, de mandjes ook.
Er zitten geen overbodige spulletjes meer in én
mijn dingetjesbakje is ook weer bijna leeg.


Ik schuif het laatje met voldoening dicht,
en draai me om...




Ja. Ik vind het een goed behangetje.


6 opmerkingen:

  1. Tenzij je hem uit nostalgische overwegingen wilt houden, kan je hem gewoon weggooien.

    Je keuken ziet er echt leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ! geweldig behang ! van PIP of niet?
    mooi, supergezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam ook nog een paar strippenkaarten tegen. Ik bewaar ze nog even. Misschien worden ze toch nog wijs bij het OV... (zal wel niet). Anders ga ik ze verwerken tot boekenleggers met hulp van de laminator.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, het druk- en sluitzakje! Heb ik ook de extra pennen in zitten, tot school weer een inzameling doet voor hun goede doel in het buitenland. Daar hebben ze er vast meer aan dan ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij kan die strippenkaart inderdaad weg. Vind het wel een leuk idee van Ela om er een boekenlegger van te maken.(lamineren, randje erom haken?)
    Alvast een fijn weekend!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk behangetje en mooie keuken zeg! Voelt vast goed allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!