dinsdag 29 november 2011

Dag 54 Mijn file-laatje - de eerste dag

In de keuken bevind zich deze la.


Wanneer ik iets moet doen (bv een tandartsafspraak regelen) dan gooi ik het
formuliertje hier 'tijdelijk' in. Ditt is geen goed systeem. Het verdwijnt namelijk
in een soort zwart gat; en zie het dan maar eens terug te vinden.

Wat opruimen betreft bevind dit laatje zich in het vijf-voor-twaalf stadium.
Als ik nu niets doe valt de inhoud eruit.


Dit is nog maar de eerste greep!

Ik ga hier zeker meerdere dagen over doen; iedere dag een half uurtje. 
Er gaat veel werk uit voortkomen...dat voel ik aan mn water.




Dit is mijn eerste aanzet tot sorteren.
Ben benieuwd hoeveel dagen dit gaat kosten.

Wordt vervolgd!

7 opmerkingen:

  1. Haha ziet er leuk uit op dat laatste plaatje, met een stukje nostalgie (Robin op de tv hihi)

    Groet Kopka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nelleke, dat laatje van jou lag bij ons op de eetkamertafel (en boven op zolder). Nu is het bijna opgeruimd. Ga er binnenkort maar eens een post aan wijden.
    Fijne avond en succes met opruimen (maar ooh wat een voldoening straks!).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer hoor, dat je je op zo'n project stort. Daar heb ik nu het lef nog niet voor.... Ik heb zo'n hele kast ben ik bang.... succes de komende dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat herkenbaar.
    Ik heb dat met een mandje (met rekeningen, bonnen en afschriften ed) probeer me 1x per maand er doorheen te worstelen maar kwam er afgelopen maand achter dat ik al een half jaar achter liep.
    dankzij m'n zwangerschapsverlof heb ik heel wat achterstand weg kunnen werken (de nesteldrang??)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo, hemeltje, mijn man heeft inmiddels twee tassen en twee planken verzameld met allemaal papierwerk dat in mappen moet. Maar elke keer zegt hij. Als ik nou eens sorteer en jij het in mappen doe... Ik zeg best en vervolgens zie ik niets meer... Ik geloof dat ik daar wel een maand voor uit moet trekken. Maar mijn aandacht heb je getrokken... de tassen e.d. zit weer in het vizier... aiaiai....

    Ik geloof dat ik eerste een heleboel borden lef gegeten moet hebben wil ik daar aan kunnen beginnen...

    Goed hoor, starten met zo'n bodemloze put!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het laatje niet gewoon te groot? Een kleiner laatje is eerder vol en ben je gedwongen er eerder iets aan te doen en wordt het minder werk.?

    (Zegt het Opruim-Orakel, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!