maandag 26 september 2011

Dag 8 - bovenop mijn mooie kast


Het kastje van deze dag is...de puinhoop bovenop mijn mooie kast in 
de woonkamer. Die ligt er al jaren en somehow dacht ik altijd dat het 
niet anders kon.

Hierbij een kleine fotorep van de metamorfose.




Mooie kast, niet?!




Inderdaad, dit is bovenop de mooie kast. Vrij ernstig.




Dit is wat ik met een grote boog stoer op de grond kieperde.




Dit is wat je dan absoluut nodig hebt.




Dit kon in een keer naar de papierbak (wat lekker opruimde)!





En dit heb ik weggedaan. Ja, ook het arme kapotte gitaartje. Niemand die hem 
bij ons kan maken en zelfs te slecht voor de Leersumse Snuffelschuur.

Een eindfoto van deze voor en na situatie heb ik niet, maar ik kan je vertellen: er ligt
niets meer bovenop. Enige uitzondering zijn 2 inpakpapier-rollen en wat lint. Die zie
je niet en liggen daar erg handig voor het grijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!