maandag 26 september 2011

Dag 7 - een laatje met diversen!

Ik heb een kastje met 8 laden in de slaapkamer staan.


Eén van die laden werd een verzamellaatje. De gekste dingen lagen 
er in; moederdagkadootjes, enkele sokken, oorbellen, spelden, bonnen, 
ga zo maar door. Het laatje raakte tjokvol en ik ergerde me er al tijden
wild aan. Kortom; een perfect laatje voor dag 7!

Dit is hem na tien minuten opruimen:




Unbelievable!!!!!! 
En gek genoeg was het nog niet eens zo moeilijk; het meeste kon ergens anders 
heen, òf weggegooid. Maar daar zit em nu net de kneep hè. Want wat mag nou 
wel en wat mag nou niet weggegooid?

'Wat zou je ECHT over een aantal jaren nog willen hebben?' stelde ik mezelf 
de vraag. Dus niet: 'wat vind men in z'n algemeenheid dat je moet bewaren?'.

Over de sokken ga ik nog een keer een itempje schrijven. want wie heeft nu niet 
een bundel enkele sokken?! En wanneer mag je zo'n enkele sok nou slijten?!

Wordt vervolgd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!