woensdag 27 juni 2012

Dag 164 Het blad met wolletjes, opnieuw.

De dozen van gister staan te wachten op een laatste schifting door Frits.
Met een beetje geluk, kan ik er straks één doos van maken voor zolder.
Mmm, wat zal ik vandaag eens doen? 
.
Ah! Er is iets waar ik dagelijks langsloop en wat de potentie in zich
heeft een rustgevend plekje te worden, terwijl het er nu een chaos is!
Het gaat om mijn blad met bolletjes wol en garen.
.....
Nou zeg, dacht ik alle ins en outs van Picasa te kennen, 
verdwijnen er gewoon foto's onder mijn handen. Of ligt
het misschien aan mijn camera?


 
Dan maar meteen beginnen met het eindresultaat.
Ik ben erg blij met deze nieuwe staat.


 
Het was er behoorlijk ontspoord, op dat blad. Een beetje zoals hier.
Best ergerlijk, want op de een of andere manier trekt zo'n onopge-
ruimd hoekje erg de aandacht naar zich toe.

Op de bank voor het raam sorteer ik de boel.


 
De minst gebruikte bolletjes mogen naar het
reservemandje op zolder. Dat ruimt lekker op.


 
En klaar is het alweer!
Inzet qua tijd: minimaal (een kwartier)
Mate van voldoening: maximaal (want erg in het zicht)


 
Maar hé? Is dat echt een émmer daar onder
dat tafeltje?!


 
Ja, dat is een emmer, die er alwaar weken staat.
Om gek van te worden. De inhoud ervan houdt me
tegen om het gewoon eens even op te ruimen.

Dit lijkt me HET onderwerp voor een volgende
kastje-per-dag. Hoe ontiegelijk fijn zal het zijn om
deze emmer eindelijk de woonkamer uit te werken.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dienblad ziet er weer gezellig uit. Maar die emmer valt daardoor wel extra op, ja, hahaha.

    Maar ik zie ook een mooie Tilda dame bij het raam zitten. Leuk om te maken hè, die dames. Ik ben met de Beach Ladies bezig. Eentje is bijna af en de ander op de helft. Zal ik binnenkort toch eens mee verder gaan... of op vakantie meenemen, is een leuk werkje om te doen... of misschien haken... hm... dat wordt kiezen geblazen, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!