vrijdag 20 januari 2012

Dag 88 De waskamer, deel 3

Het is nog vroeg; eerst maar eens de keuken aan kant.
Anders lukt het me niet het hoekje van vandaag onder
ogen te zien...



Zie hier mijn wapenrusting.



Aaaarghhhh! Lelijk, lelijk, lelijk.
Wat een vreselijk, onesthetisch hoekje is dat toch achter die deur.

En ik moet tot mijn schaamte bekennen...dit ligt er al LANGE tijd.



Om kort te gaan, alles is:

- uitgezocht 
-op logische stapels gelegd.
- stapels in plastic zakken gedaan en dichtgeplakt
- labels erop en achter het schot gemikt.

Nu denk je misschien, ha, ja, dat kan ik ook - achter het schot mikken (dat is geen
opruimen, Nelleke). Niet helemaal waar, ik heb namelijk een lijst aangelegd.
En op die lijst staat de inhoud van die plastic zakken. Kan ze dus zo terug vinden.


Sopje erbij langs.





En bloggen maar, met koffie.

Fijn weekend!
Nelleke

12 opmerkingen:

  1. Wow.....je zou bijna overwegen om met die kop koffie in die keurig waskamer te gaan zitten. Plantje en schemerlampje erbij en het is er goed te doen....hihi.
    Of een luie stoel in die keurig hoek achter de deur en je hebt een heerlijk rustig leesplekje ;-)

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan! En dat de koffie maar goed mag smaken.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je verdiende dat tasje (kopje) koffie zeker hoor!
    geniet ervan..
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde even laten weten dat ik je blog erg inspirerend vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zò benieuwd naar het eindresultaat! Het gaat vast helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig project! Ik woon alleen op kamers en die is niet zo groot. Maar volgend jaar ga ik misschien in een appartementje wonen en dan ga ik proberen het zo opgeruimd mogelijk te houden. Anders moet ik je project ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een nette ruimte is dat achter de deur. Dat is weer netjes weg en genoteerd...

    Over schotten gesproken die moeten bij mij ook worden uitgemest... Dat telt bij mij waarschijnlijk voor minstens een week of twee kastjes doen... Maar eerst die paperassentoestanden, daar zal ik ook wel even zoet mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nelleke,

    Zojuist heb ik een reactie op de site van Flow achtergelaten over jouw blog. Ik hoop dat je dat geen probleem vindt. Het stukje ging over de 365 dagen projecten waar ze wat meer aandacht aan gaan besteden ( voor zover ik begreep) en ik vond dat jouw blog, en die van medestrijders, niet mocht ontbreken. Ook ik strijd mee tegen de rommel in huis en het gaat lekker. Alleen bloggen, dat niet. Heb een blog aangemaakt over mijn gezin maar dat is nog niet actief. Ik hoop daar meer mee te doen als mijn hoofd en huis zijn ontrommeld.
    Bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes,
    Bianca H.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Bianca,
      Wat leuk zeg, dat je een berichtje op de Flow site hebt achtergelaten. Helemaal prima. Tenslotte heeft de Flow bijgedragen aan de ingeving die heeft geleid tot mijn kastjes-project. Ik ben ze dankbaar.

      Succes met jouw kastjes!

      Groetjes, Nelleke

      Verwijderen
  9. netjes hoor :D en als het achter de schotten zo voor jouw werkt en netjes is waarom niet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ga je goed! En wat schrijf je heerlijk en je foto's zijn ook leuk. Vooral die over je sokken heen gefotografeerd. En nu weer met die mooie tulpen... Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!