maandag 16 april 2012

Dag 129 Houtwerk soppen - Grrrr.


Voelde ik me eerst trots dat ik mijn binnenboel
stond te soppen. Inmiddels ben ik er volkomen
klaar mee. Er is niks aan.Tenminste, het resultaat is
natuurlijk fijn. En het is prettig dat Frits blij opmerkt
dat de ramen zo lekker schoon zijn.

Maar the actual cleaning process...
Niet mijn ding. Geef mij maar een laatje
of een kastje waar ik in kan duiken.




Dit is de kamer van onze jongste zoon. Die kan ik 
qua houtwerk sinds vandaag van mijn lijstje
strepen. Nog twee ruimtes te gaan.



Kijk, waar ik me gráág mee bezig wil houden is
HOE de kamers te stylen. De kleuren, de materialen, 
het behang, de gordijnen.



Prachtig, zo'n kamer. Ik scheur al een tijdje
mooie slaapkamer-plaatjes uit bladen.



Pinterest is ook een fantastische bron van inspiratie,
alwaar ik deze foto vond.
(Deze foto is terug te vinden op dit blog)


Ik heb ontdekt dat ik van veel wit hou,
in combinatie met vrolijke, opgewekte kleuren.
(Deze foto vind je hier terug)

Maar goed, eerst moet ik nog even aan de bak;
met emmer, spons en doek.



Gelukkig ligt een groot karwei achter me.
Ons tuinmeubel staat weer spic and span te 
stralen in de tuin. 



Klaar om op uit te rusten, met een 
kopje thee in de zon, nadat ik 
mijn sop-emmer heb opgeruimd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!