dinsdag 5 juni 2012

Dag 150 Het tweede gordijn, deel 2.

Zelfs mijn fysio-oefeningen (of all things) deed ik
voordat ik mezelf ertoe kon zetten naar de zolder
te gaan voor mijn half uurtje gordijn.



Uitstelgedrag. Hoe langer iets is uitgesteld 
(in dit geval twee jaar) hoe groter de hobbel wordt
om ermee aan de slag te gaan. Dat moet het zijn.



Maar hier ben ik dan. 
Je kunt het, Nelleke.



Balen, de speldjes liggen beneden, en als ik die nu ga halen
raak ik ongetwijfeld afgeleid en vergeet ik het gordijn.

Ik naai de zijnaad dus op gevoel (als dat maar goed komt).



Best oké.


He, wat grappig hoe die camera dit beeld registreert.
Best goede scherpte-diepte werking zeg.


En met de macro-knop krijg je dus dit.
Zal ik nog wat uitproberen...
 .
Nelleke!!! Focus! Je gordijn; denk aan wat je missie is
tijdens deze dertig minuten.


Oké dan, door met de plooien. Toch maar even de speldjes 
halen. Hoop dat ik binnen 40 seconden terug ben.



Ik ben er weer, de eerste plooi zit erin en het half uur is voorbij.
Wat fijn is dat toch...nimmer kom je in de bloed, zweet & tranen-fase
met deze methode. Daar is het te kort voor, en tóch komt het af.



En nu rennen, want om 14.15 uur moet ik bij de 
fysio-therapeut zijn.

3 opmerkingen:

  1. Héél herkenbaar, ik laat me ook steeds verleiden tot iets anders dan waar ik langs loop te doen terwijl ik éven iets ga halen om verder te kunnen.

    Lekker hè, die korte half uurtjes... die vliegen zo om en je gordijnen vliegen zo aan de rails!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go Nelleke go, go Nelleke go ;)

    Zelf doe ik af en toe mee met kastje per dag, ik moet zeggen dat ik trouwer ben in het volgen van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zo Nelleke, heel herkenbaar allemaal... Maar jij gaat er nu gewoon voor, stoer hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!